A hores d'ara ja sabreu que els CONTESTA de la entrada anterior fan referència a les preguntes que heu de respondre en el vostre quadern sobre l'apartat que ens pertoque. Com acabem de començar, ací us deixe les preguntes que corresponen a l'apartat primer "Què és l'art?"i successius però, heu de fer-se a la idea que Xelo no us ho deixarà tan fàcil conforme avancem i que les preguntes seran emeses únicament a classe i que les respostes les haureu de buscar vosaltres a la entrada del blog.
QUÈ ÉS L'ART?
CONTESTA
- Quines característiques ha de complir l’art segons la teua opinió?
- De quines maneres creus que pot representar-se?
-
Compara les diverses valoracions del concepte d’art al llarg de la història.
- Què és un mecenes?
- Quina és la frase que t’has triat sobre l’art d’allò visionat?
- Què són les personificacions?
- Quina és la imatge extreta de la teua investigació?
- Anota el perquè t’ha captivat.
- Per a què es va crear al 1778 la Real Acadèmia de Belles Arts de San Fernando?
- Què és espoliar? A qui nomena el text que ho va fer i en quina època?
- Quina diferència hi ha entre restaurar i restablir?
CLASSIFICACIÓ DE L'ART
CONTESTA
- Què és un art liberal?
- Quines són les set arts considerades a l’actualitat?
- Realitza un esquema sobre la classificació de les arts al llarg de la història.
- Què deien Plató i Aristòtil sobre l’art?
FUNCIÓ DE L'ART
CONTESTA
1.
Enllaça mitjançant una fletxa les
respectives obres amb el seu autor i data de realització.
"La escola d’Atenes" Vicente Palmaroli 1510-12
"La font" Johannes Vermeer 1666
"La al·legoria de la pintura" Rafael Sanzio 1917
"La al·legoria de las artes" Marcel
Duchamp 1882
2. Qui ha dit les següents frases?
- “El cinema és l’art plàstica en moviment que
compèndia totes les arts” ......................
- “L’art ha de tenir una funció social pel bé
de la humanitat” .......................
- “L’art és de la forma una imitació i la
educació és la seua funció” .......................
- “Una humanitat sense art seria tan pobra com
una naturalesa sense arbres” .......................
LÍNIA DEL TEMPS
LÍNIA DEL TEMPS
CONTESTA
- Nomena les diferents etapes de la prehistòria i de la història humana i indica els anys aproximats i els esdeveniments que els delimiten.
- A la línia del temps que has
dissenyat a escala, l’has tingut que realitzar talls per a què et cabera
en el format sol·licitat. Si no els hagueres realitzat, quants metres de
làmina t’haveren fet falta?
HOMINITZACIÓ
CONTESTA
1. Cita els principals homínids en la evolució humana i trets característics.
2. Nomena els canvis produïts en el procés d’hominització.
4. Defineix: Paleolític, Neolític, bifaç, sílex, polidor.5. Imagina com seria l’aspecte del home que segueix al homo sapiens sapiens en la línia evolutiva i dibuixa’l. Per a tal fi hauràs de plantejar-te preguntes com quins seran els nostres costums en el futur o d’on traurem l’aliment per a sobreviure o si hi hauran recursos per a tota la població mundial, etc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada