dimarts, 2 de setembre del 2014

COMENCEM



Al setembre del curs 2014-2015 vaig arrancar aquest blog amb l’objectiu fonamental de millorar l’ensenyament-aprenentatge dels meus alumnes. Volia crear un espai digital on poder repassar i ampliar conceptes de manera fàcil, còmoda i inclús divertida. La intenció era bona però, vaig durar un no res perquè ho feia i publicava tot de manera autodidacta i evidentment sorgien errors. Li tenia que dedicar molt de temps i quan el curs va entrar en la seua voràgine habitual vaig desistir. Ara ja ha passat eixe curs i comence  un de nou, el curs 2015-2016, amb renovades il·lusions. Vaig a intentar-ho de nou. Allà vaig!

Una altra vegada: Benvinguts a aquest blog i que l'art ens acompanye!

1 comentari:

  1. La verdad que has hecho un trabajo de recopilación sobre todo lo que hacemos que es digno de admirar, gracias por tu dedicación

    ResponElimina